Da učenicima čitanje lektire ne bi bilo mučenje učenici 2.b razreda ove su šk. godine sudjelovali u e -Twinning projektu „Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 2“.
Realizacijom ovog projekta na interesantan i kreativan način motiviraralo se učenike na čitanje. U projektu je predloženo 17 kreativnih aktivnosti: lektira iz vrećice, kocka pričalica, mapa uma, dizajniranje naslovnice, breakingnews, društvena igra, prozorčić u likove, escape room, digitalna slikovnica/priča, black out poezija, moj dnevnik, staza pripovijedanja, reklama, intervju sa likovima, lektirni televizor i lektirni ormar, čajanka. Učitelj i učenici treba izabrati najmanje 6 aktivnosti koje im najviše odgovaraju za obradu lektirnih djela. Svoje materijale trebaju postaviti na zajedničke stranice određenih aktivnosti na Twinspacu.
Mi smo odabrali sljedeće aktivnosti: umnu mapu, dizajniranje naslovnice, digitalnu slikovnicu, lektiru iz vrećice, puzzle, reklamu, stazu pripovijedanja i Blackout poeziju.
H.C. Andresen – Ružno pače


Naslovnica priče – Stanari u slonu, Dubravko Horvatić


Nakon zajedničkog čitanja i interpretacije slikopriče Badnja večer, Željke Horvat Vukelja učenici su na satu Likovne kulture u paru oslikali svaku rečenicu iz priče Badnja večer kako smo si ju mi zamislili u glavi te smo uz pomoć Book Creatora napravili slikovnicu.

Slikovnicu možete prolistati na sljedećoj poveznici:
https://read.bookcreator.com/COFgH44sdRQvx7njzqR4uK8M2Ae2/ltIF0CaqSRigCCtpVKOuTg/end
Lektira iz vrećice – Poštarska bajka, Karel Čape


Nevenka Videk – Pismo iz Zelengrada – staza pripovijedanja

UMNE MAPE – pripovijetka Miš (Božidar Prosenja) ili bajka Mačak u čizmama (Braća Grimm).


Ispunili smo i anketu o čitanju lektire.

Evaluacijski listić


Analiza evaluacijskog listića
Učenici su ispunili evaluacijski upitnik za projekt “Lektiru u ruke, čitajmo bez muke 2″. Evaluaciju su ispunila 24 učenika. Učenici su trebali odgovoriti na 4 pitanja koja su rješavali na listiću. U prvom pitanju trebali su procijeniti zadovoljstvo provedenim projektom. 24 učenika je ocijenilo projekt zabavnim. Na 2. pitanje:” Jesu li ti se svidjele provedene aktivnosti?” 23 učenika odgovorilo je da su ime se aktivnosti svidjele, a 1 učenik odgovorilo je da su im se svidjele samo neke aktivnosti.
Treće pitanje odnosilo se na sudjelovanje u sličnom projektu i sljedeće školske godine i svih 24 učenika (100%) žele ponovno sudjelovati u ovakvom projektu.
Zadnje pitanje – Ocijeni projekt, 20 učenika dalo mu je ocjenu odličan, a 4 učenika ocjenu vrlo dobar što znači da im se projekt svidio.
Ciljevi projekta – poticanje čitanja, razvijanje ljubavi prema knjizi te izražavanje doživljaja lektire kroz različite kreativne aktivnosti – uspješno su ostvareni.