Grad Opatija će u školskoj godini 2025./2026., od 1. rujna 2025 do  30. lipnja  2026. godine, financirati troškove javnog prijevoza redovnim učenicima upisanim u Osnovnu školu „Rikard Katalinić Jeretov“ Opatija koji imaju prebivalište na području Grada Opatije, a koji ne ostvaruju pravo na osiguravanje prijevoza sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi odnosno ukoliko je udaljenost od mjesta prebivališta do škole manja od 3 km za učenike od 1. do 4. razreda te manja od 5 km za učenike od 5. do 8. razreda, uz uvjet da je od mjesta prebivališta do sjedišta škole udaljenost veća od 1 km.

Grad Opatija financirat će 100% cijene mjesečne osnovnoškolske karte za 1. zonu, a prema troškovniku pružatelja usluge javnog prijevoza KD Autotrolej d.o.o.

Kako bi učenici ostvarili pravo na financiranje troškova javnog prijevoza, potrebno je dostaviti u školu (počevši od 28.8.2025.) izračun udaljenosti od mjesta prebivališta do sjedišta škole (za izračun udaljenosti koristiti web stranice HAK-a: https://map.hak.hr/lang=hr&s=mireo;roadmap;mid;I;6;2;0;;1#.

Potrebno je upisati adresu prebivališta i adresu škole, te ispisani prikaz udaljenosti dostaviti u školu na mail adresu dalida.mostarac@skole.hr .

Nakon dobivene potvrde škole, učenici moraju prvi put otići na prodajno mjesto KD Autotrolej d.o.o. kako bi im se upisalo pravo financiranja troškova javnog prijevoza za 1. zonu.

Roditelji potvrde HAK-a mogu slati na mail računovodstva škole:  dalida.mostarac@skole.hr i tajnice škole kristina.sporcicveljacic@skole.hr i dobit će povratno potvrdu za Autotrolej.

    Skip to content