Prema Smjernicama za rad s darovitom djecom i učenicima (MZOM/22), darovitost je sklop osobina koje uključuju iznadprosječne opće intelektualne i/ili specifične sposobnosti, visok stupanj kreativnosti i motivacije te dosljedno postizanje izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka jednom ili više područja.
Međutim, darovitost nije garancija, već potencijal za uspjeh. Naša je odgovornost prepoznati, razvijati i njegovati darovitost kako bi učenici dosegli svoj puni potencijal. Kada im se omogući razvijanje njihovih vještina, ne samo da postižu osobno ispunjenje, već mogu postati ključni akteri u rješavanju složenih problema, bilo u znanosti, umjetnosti ili drugim područjima.
Naša škola prepoznaje važnost identifikacije i razvijanja potencijalno darovitih učenika. Kroz ovaj projekt, učenicima pružamo priliku da izraze svoje talente, istraže nove interese i razviju vještine u različitim područjima. Rad s potencijalno darovitima uključuje radionice i aktivnosti osmišljene da potiču kreativnost, inovativnost i kritičko mišljenje. Naš cilj je stvoriti poticajno okruženje u kojem će daroviti učenici imati podršku za ostvarivanje svog punog potencijala, uz mogućnost suradnje s mentorima i vršnjacima na izazovnim i inspirativnim zadacima.