RAZGOVOR U TIŠINI

UČENJE HRVATSKOG ZNAKOVNOG JEZIKA

Učenici 2.b i 3.a razreda Osnovne škole “Rikard Katalinić Jeretov“, koji pohađaju program Produženog boravka, ove školske godine krenuli su u ostvarivanje projekta “Razgovor u tišini“.

Cilj ovog projekta je naučiti učenike znakovni jezik i ostale parametre hrvatskog znakovnog jezika, prepoznati i uvažavati različitosti, uključiti gluhe i nagluhe osobe u život naše škole i zajednice i ono što je najvažnije razvijati solidarnost i senzibilitet prema ljudima s poteškoćama sluha.

Projekt „Razgovor u tišini“ odvija se kao izvannastavna aktivnost u dvije grupe Produženog boravka u poslijepodnevnim satima, jednom tjedno. Damir Herega, edukacijski rehabilitator, svaki ponedjeljak održava satove učenja hrvatskog znakovnog jezika te učenicima pokušava približiti svijet gluhih i nagluhih osoba. Svoja stečena znanja i vještine učenici će prezentirati kroz dvije pjesme na hrvatskom znakovnom jeziku koje će predstaviti na završnoj priredbi.

Tijekom provedbe projekta dva puta smo posjetili Udrugu gluhih i nagluhih Rijeka gdje su učenici upotrijebili svoja naučena znanja i vještine u komunikaciji s gluhim osobama. U sklopu toga posjetili smo i Palaču šećera Rijeka, Gradsku knjižnicu Rijeka te Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka. Želja nam je naučiti naše učenike znakovni jezik koji će u njihovim životima otvoriti mnoge nove, zanimljive i drugačije prilike, putove i poglede na svijet.  To će biti zalog za njihovu budućnosti jer nikada ne znamo gdje će nas život odnijeti.

Skip to content