ČITALAČKE ČAJANKE U 2.b PB
Autor: Ameli Širola, 2. 12. 2021.
U Godini čitanja (2021.) učenici 2.b PB s učiteljicom Ameli Širola svakoga tjedna provode razredni projekt "Čitalačka čajanka". Ispijajući topli čaj iz najdražih šalica i udobno smješteni na vlastitim jastučićima, učenici slušaju i čitaju najljepše priče i slikovnice različitih tematika kojima se potiče razgovor o vrijednostima, poput: ljubavi, prijateljstvu, upornosti, iskrenosti, pravednosti, poštovanju, toleranciji prema različitosti te spremnosti na pomoć. Osim toga, provode se i aktivnosti kojima se potiče usmeno i pisano izražavanje učenika (osmišljavanje priča), kao i radionice za razvoj samopouzdanja te radionice o emocijama. Učenici se raduju i zadovoljno sudjeluju u Čitalačkim čajankama, stoga nerijetko istražuju, predlažu i donose vlastite knjige i slikovnice koje žele podijeliti sa svojim prijateljima.
ČITALAČKE ČAJANKE U 2.b PB
Autor: Ameli Širola, 2. 12. 2021.
U Godini čitanja (2021.) učenici 2.b PB s učiteljicom Ameli Širola svakoga tjedna provode razredni projekt "Čitalačka čajanka". Ispijajući topli čaj iz najdražih šalica i udobno smješteni na vlastitim jastučićima, učenici slušaju i čitaju najljepše priče i slikovnice različitih tematika kojima se potiče razgovor o vrijednostima, poput: ljubavi, prijateljstvu, upornosti, iskrenosti, pravednosti, poštovanju, toleranciji prema različitosti te spremnosti na pomoć. Osim toga, provode se i aktivnosti kojima se potiče usmeno i pisano izražavanje učenika (osmišljavanje priča), kao i radionice za razvoj samopouzdanja te radionice o emocijama. Učenici se raduju i zadovoljno sudjeluju u Čitalačkim čajankama, stoga nerijetko istražuju, predlažu i donose vlastite knjige i slikovnice koje žele podijeliti sa svojim prijateljima.
ČITALAČKE ČAJANKE U 2.b PB
Autor: Ameli Širola, 2. 12. 2021.
U Godini čitanja (2021.) učenici 2.b PB s učiteljicom Ameli Širola svakoga tjedna provode razredni projekt "Čitalačka čajanka". Ispijajući topli čaj iz najdražih šalica i udobno smješteni na vlastitim jastučićima, učenici slušaju i čitaju najljepše priče i slikovnice različitih tematika kojima se potiče razgovor o vrijednostima, poput: ljubavi, prijateljstvu, upornosti, iskrenosti, pravednosti, poštovanju, toleranciji prema različitosti te spremnosti na pomoć. Osim toga, provode se i aktivnosti kojima se potiče usmeno i pisano izražavanje učenika (osmišljavanje priča), kao i radionice za razvoj samopouzdanja te radionice o emocijama. Učenici se raduju i zadovoljno sudjeluju u Čitalačkim čajankama, stoga nerijetko istražuju, predlažu i donose vlastite knjige i slikovnice koje žele podijeliti sa svojim prijateljima.