Projekt "Eko-škole" je međunarodni projekt utemeljen 1981. godine pri Vijeću Europe, a provodi ga Europska zaklada za odgoj i obrazovanje. Nacionalni koordinator projekta u Hrvatskoj je Pokret prijatelja prirode "Lijepa naša ". Eko škola je projekt osmišljen u svrhu provedbe smjernica odgoja i obrazovanja za okoliš na razini čitave škole.
ZADAĆA EKO-ŠKOLE
- Ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u svakodnevni život učenika i djelatnika škole.
- Stvaranje pozitivnog odnosa prema okolišu i razvijanje osjećanja odgovornosti prema njemu.
- Buđenje interesa i poticanje učenika na aktivnosti kojima će senzibilizirati obitelj i širu zajednicu za problem okoliša.
- Naglašavanje neophodnosti smanjivanja i zbrinjavanja otpada, te racionalnog korištenja energije i vode.
- Jednom riječju - ŽIVJETI EKO!
Akcija sakupljanja starog papira
Autor: Saša Bačić, Katica Seki, 18. 4. 2016.
Druga akcija sakupljanja starog papira će se održati u petak 22.4.2016.
Kako bi se nekako snašli u izmijenjenim uvjetima sakupljanja papira, slijedi naputak o tijeku akcije!
1.SVI ONI KOJI SU ZAINTERESIRANI ZA SUDJELOVANJEM ISKLJUČIVO I SAMO ZA SVOJ RAZREDNI ODJEL DOVOZE SAKUPLJENI PAPIR PRED ŠKOLU
od 07:30 do 12:00 h
2. SVI KOJI SU ZAINTERESIRANI ZA SUDJELOVANJE POJEDINAČNOG DJETETA (pojedinačne nagrade Metisa) DOVOZE SVOJ SAKUPLJENI PAPIR
od 12:00 do 13:00 h (kada će se bilježiti pojedinci)
3. SVI KOJI SU ZAINTERESIRANI ZA SUDJELOVANJE U KONKURENCIJI POJEDINAČNOG DJETETA, A NISU STIGLI U VRIJEMENU OD 12-13 h, ILI IMAJU VRLO VELIKU KOLIČINU STAROG PAPIRA, ODVOZE GA DIREKTNO U METIS, A NE U ŠKOLU UZ PREDOČAVANJE POTVRDE DA JE TO UČENIK ŠKOLE, PRI PREDAJI U METISU. POTVRDU NEKA POTRAŽE U ŠKOLI, PO MOGUĆNOSTI DAN PRIJE KOD TAJNICE ŠKOLE.
Na ovaj način mislimo da ćemo pojednostavniti bilježenje, koje bi bilo inače vrlo složeno, ako bi se obavljalo na postu za sakupljanje ispred Škole samo po imenima učenika.
VRLO VAŽNA NAPOMENA:
pojedinačne nagrade su u konkurenciji cijele Rijeke i nešto šire, znači vrlo velika konkurencija!
Pojedinac također ulazi u sakupljenu količinu koja se pribraja razrednom odjelu.
Mjesto: isto
Način bilježenja: isti za veliku većinu.