Predsjednik/ca Vijeća roditelja i Zamjenik/ca predstavljaju ovo tijelo u skladu sa statutom škole. Mjesto sastanaka tijela je matična škola, osim u slučajevima svečanih sjednica. Članovi Vijeća roditelja su delegati izabrani od strane roditelja svakog razrednog odjela škole.
Ispis iz skole zahtjev.pdf
Ispricnica.pdf
Upis u skolu zahtjev.pdf
POČETAK 2. POLUGODIŠTA - ORGANIZACIJA
Autor: Marijana Mavić, 13. 1. 2021.
Procjenjujući epidemiološku situaciju u našoj županiji, Stožer civilne zaštite Grada Opatije je, po uzoru na praksu čitave PGŽ i drugih lokalnih stožera civilne zaštite, donio odluku o uvođenju nastave po modelu C za učenike od 5. do 8. razreda Osnovne škole „Rikard Katalinić Jeretov“, dok će se za učenike od 1. do 4. razreda organizirati u školi. Odluka je donesena uvažavajući epidemiološko stanje kao i situaciju da Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske nije ukinuo niti ublažio protuepidemijske mjere koje su trenutno na snazi. Prisutnost učenika na satima pratiti će se i evidentirati, a izostanak (ne)opravdati. Učenici su dužni nastavu pratiti prema rasporedu sati. Detaljno o nastavi na daljinu, pogledajte u rubrikama Kutak za roditelje i Nastava – predmetna nastava.
Nastava će se od ponedjeljka, 18.1.2021. godine za učenike predmetne nastave odvijati na daljinu u trajanju od 45 minuta po nastavnom satu.
Radit će se putem MS Teams aplikacije po NOVOM rasporedu sati, jer će svi učenici nastavu imati ujutro. Novi raspored sati učenicima će objaviti razrednici na Microsoft Teams aplikaciji i on ima dvije inačice (A i B) smjena. Prvi tjedan započinje A smjenom.
Vrijeme za komunikaciju učitelj - učenik je u razdoblju od 8:00 do 16:00 sati (izuzev nastave izbornih predmeta koja će se zbog velikog broja skupina održavati do 17:00 sati). Izvan tog vremena ni učitelj ni učenik nisu dužni odgovarati na pozive (mogu se slati materijali, ali bez očekivanja ili obveze da se odgovori).
Za učenike razredne nastave nastava će se odvijati prema uobičajenom načinu rada u školi.