Predsjednik/ca Vijeća roditelja i Zamjenik/ca predstavljaju ovo tijelo u skladu sa statutom škole. Mjesto sastanaka tijela je matična škola, osim u slučajevima svečanih sjednica. Članovi Vijeća roditelja su delegati izabrani od strane roditelja svakog razrednog odjela škole.
Ispis iz skole zahtjev.pdf
Ispricnica.pdf
Upis u skolu zahtjev.pdf
E-UČENJE upute i savjeti roditeljima
Autor: Marijana Mavić, 13. 1. 2021.
Za roditelje i staratelje Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. To u ovim uvjetima više nije tako i na takav se način roditelji trebaju postaviti i prema djeci. Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Roditelji koji prelaze u pomoć koja to nije, štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi. Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu. Tijekom učenja roditelj može pratiti način rada učenika i u suradnji s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima, pomagati mu u osmišljavanju što boljih pristupa učenju i načina učenja, odnosno pomagati mu da uči kako učiti.
Komunikacija roditelja i učitelja
- Predmetni učitelji su dužni pratiti rad učenika i voditi bilješke u e-Dnevniku kako bi roditelji imali uvid u učenikovo napredovanje u učenju.
- Predmetni učitelj je za upite roditelja dostupan u komunikacijskim kanalima alata MS Teams u terminu individualnih informativnih informacija.
- Ukoliko roditelj pisano komunicira s učiteljem putem alata MS Teams, treba jasno istaknuti da poruku piše roditelj, a ne učenik. Roditelji ne smiju pisati poruke u ime učenika.
- Roditelji s razrednikom komuniciraju na način koji određuje razrednik. To može, ali i ne mora biti komunikacija unutar alata MS Teams, već je alat dogovoren između razrednika i roditelja.
- Roditelji mogu svakodnevno razredniku slati bitne obavijesti (kao što su bolest ili drugi razlog izostanka učenika s nastave) putem dogovorenih komunikacijskih kanala u vremenu od 8.00 do 16.00h, dok je za upite o školskom uspjehu razrednik dostupan u terminu informacija.
Vrednovanje učenika
Roditelji trebaju uočiti da se vrednovanje ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već da treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog...) i da računaju da će nastavnici i to uzimati u obzir. Posebno je istaknuto da svi učenici u ovom razdoblju trebaju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali i da se očekuje da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da sudjeluju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika.
Kriteriji koji ulaze u praćenje i vrednovanje rada učenika u e-učenju
- pridržavanje roka za izvršenje zadatka koji je dao nastavnik
- uljudno usmeno i pisano komuniciranje - služeći se standardnim hrvatskim jezikom (odnosi se i na komunikaciju MS Teams-om/Zoom-om ili sl.)
- pravovremeno javljanje učitelju (dogovorenim načinom) svakoga dana prema rasporedu sati (odnosi se i na online sastanke)
Provjere znanja
- Učenik je dužan pristupiti najavljenoj provjeri znanja, u protivnom mu se upisuje izostanak s nastave.
- Učenik provjeru znanja mora rješavati samostalno. Tijekom provjere učenik ne smije
komunicirati s drugim učenicima putem komunikacijskih kanala niti koristiti pomoć ukućana.
- Učeniku u vrijeme trajanja provjere mora biti omogućen radni prostor neometan od strane ukućana.
Izvor: https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/